Teatertjenerne har trådt op til alt fra små, enkle bryllupsmiddage til kæmpe, overdådige bryllupsfester. Og selvfølgelig tilpasser vi vores tilbud og stil det enkelte arrangement. Et bryllup kan ikke gøres om.
Svar til flere BEKYMREDE: Nej, vi rører ikke brudens hår (!)
Vi ved godt, hun har været til damefrisøren og fået det sat flot op.
Brudeparret skal danse inden kl. 12, og der er sikkert andre indslag… Er der tid til Teatertjenernes deltagelse?
Vi er med fra den sidste del af velkomstdrinken, og vores deltagelse er på 1 time, fra I går til bords.
Vi har leveret underholdning til bryllupper i 23 år, og det er altid gået snorlige. Vi overholder aftaler med toastmasteren, så køkkenet kan køre hovedretten til tiden.
Vi har skuespillere i
Aarhus, Aalborg, O´ense og København
– men det bliver det ikke bedre af. På forhånd ungyld!
Med væmlig hilsen
Teatertjenerne
Teatertjenerne har trådt op til alt fra små, enkle bryllupsmiddage til kæmpe, overdådige bryllupsfester. Og selvfølgelig tilpasser vi vores tilbud og stil det enkelte arrangement. Et bryllup kan ikke gøres om (heller ikke selvom det er 3. gang, de skal giftes).
En lille tilbagemelding på jeres fantastiske show til vores datters bryllup på Kronborg i lørdags.
I var helt fantastiske og underholdende, det er ikke sidste gang vi prøver jer. Der var ikke et øje tørt. I formåede virkelig at skabe en god stemning, som folk sent vil glemme. Tusinde, tusinde tak
2 tjenere, én af hvert køn (ingen af dem egentligt kønne)
Må med stor beklagelse meddele jer, at det var en super optræden på Skarrildhus i aftes d. 14/7. Alle morede sig og talte om det hele aftenen Super gode tjenere 🙂
Kære Peter
Det var intet mindre end, hvad vi havde forestillet os:
Helt fabelagtigt!
Der gik lang tid før gæsterne opdagede, at der var tale om falske tjenere, og jeg spillede med, og virkede forarget, så mange af mine gæster troede, jeg ikke vidste det selv.
Vi fik mange gode grin, og sikken de kunne finde på af tossestreger!
Hils dem mange gange og sig tusind tak
Vi fik en fantastisk fest og tak for super fed underholdning.
Det må vi gøre en anden god gang!
Brudeparret skal jo danse inden kl. 12, og der er sikkert andre indslag… Er der tid til Teatertjenernes deltagelse?
Ja, der er tid, for vi pakker vores deltagelse ordentligt. Vi har leveret underholdning til bryllupper i 23 år, og det er altid gået snorlige. Vi overholder aftaler med toastmaster og køkken. Hvis vi bliver bedt om at være færdige kl. 18:45, så er vi færdige 18:45, og så kan køkkenet køre hovedretten til tiden!
Svar til flere BEKYMREDE: Nej, vi rører ikke brudens hår (!)
Vi ved, hun har været til damefrisøren og fået det sat flot op.
Vi er med fra den sidste del af velkomstdrinken, og vores deltagelse er på godt 1 time, fra I går til bords.
En eller flere, der serverer helt neutralt og i samme uniform som det lokale personale, hvorefter de gradvist bliver mere og mere uheldige. Og vi hverken spilder på gæsterne eller ødelægger maden, så er det sagt!
Vi tager de sidste velkomstdrinkbilleder, gruppefoto før I går til bords, parbilleder, udsmykning, gavebord m.v. Samt de meget lidt forventelige billeder. Det er billeder af gæsterne, I slet ikke havde set komme. Vores kunder er vilde med dem!
Brudeparret får alle billederne på en USB-nøgle. Vi sletter billederne, for det er deres fest!
Hvis I kombinerer en fotograf med en tjener, tager vores fotograf billederne, når det er sjovt. Alle dem med smartphones tager billeder, når det har været sjovt.
En skjult gæst er en person, der bliver inviteret med, spiser med under forretten og holder en tale til og om brudeparret. Gæsten kan være en af brudeparrets fiktive venner, en ex-kæreste, en chef, kollega eller tilsvarende.
Men det kan også være et påhæng til en single, der allerede er inviteret til brylluppet (lumsk!)
En skjult gæst aftales ret detaljeret, for troværdighed er alfa & omega, så vi kan blende ind i selskabet uden at blive lagt mærke til – før det er tid!
Få afholdt jeres egen auktion til velkomstdrinken eller under desserten.
Vi stiller med en vittig og engageret auktionarius, der klarer løjerne.
Alt kan sælges, og til brylluppet kan overskuddet fx gå til gommens nye sokker, bryllupsrejsen eller et godt formål.
Varighed afhænger af antal gæster og effekter, men max 30 min.
Uanset valg af underholdning slutter vi af med en hyldestsang til brudeparret, I alle får lov at synge med på. Den går på “Fødselsdagssangen” – for den kan alle (det er bestemt også det eneste positive, man kan sige om vores sang!). Den er hverken farmorsød eller sjofel, bare virkelig dårlig.
Og SÅ går snakken ellers om alt det, de lige har oplevet ved de forskellige borde fra start til slut!
Og brudeparret har fået en unik fest, der har samlet selskabet.
Flere har nervøst spurgt, om vi spilder på gæsterne,
ødelægger maden eller stripper til sidst?
NEJ, DET GØR VI IKKE!
Vi er professionelle skuespillere, og det er ikke sjovt
at få vin eller andet ned ad sig – eller få ødelagt sin mad.
Det ville nok heller ikke være morsomt at se os strippe. Måske tragikomisk?
Gæsterne skal have en festlig aften – i ordets egentlige forstand.
Vi har skuespillere i Aarhus, Aalborg, O´ense og København
– og træder op i hele Danmark
Årh, ved du nu hvad… Helst ikke før 8 om morgenen,
men ellers er vi sådan set klar ved telefonen og mailen, når du er.
De klassiske bryllupsperioder – forår og sensommer – er populære,
så dér kan være en god idé at være ude i god tid…
Men hvis du pludselig finder ud af, at I by the way skal holde firmafest,
så giv giv os et kald. Det kan jo være, vi har et hul i den der kalender…
Bryllupsfest for 65 gæster
2 tjenere, én af hvert køn (ingen af dem egentligt kønne)
“Må med stor beklagelse meddele jer, at det var en super optræden på Skarrildhus i aftes d. 14/7.
Alle morede sig og talte om det hele aftenen
Super gode tjenere :-)”
Vi vil rigtig gerne vise priser, men det er kropumuligt,
for der er ikke to fester, der er ens:
Skal vi til Frederiksberg eller Frederikshavn…?
Kommer der 20 eller 200 gæster til festen…?
Skal vi stille med 1 tjener eller 2 gæster & 1 fotograf?
3 hurtige spørgsmål:
1) Hvilken dato og tid skal firmafesten holdes?
2) Hvor skal festen holdes?
3) Hvor mange gæster sådan ca.?
Ring allerhelst
Vi vil meget gerne tale med vores kunder,
så vi er sikre på, de får det rigtige tilbud
– for en fest kan ikke gøres om.
Så var der vist ikke mere
Mange tak
Vi har skuespillere i
Aarhus, Aalborg, O´ense og København
– men det bliver det ikke bedre af. På forhånd ungyld!
Med væmlig hilsen
Teatertjenerne
Under produktionen af nærværende hjemmeside kom ingen dyr og kun få børn til skade
© Teatertjenerne 1947